بهترینهای تور جهانی «رنسانس» بیانسه
بزرگترین نمایش موسیقی و رقص و مد سال تمام شد. پس از برگزاری ۵۷ نمایش در سراسر جهان، تور معروف بیانسه در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) در استادیوم آروهد در کانزاس سیتی، در ایالت میزوری، به پایان رسید. این نمایش بدون شک فرصتی بزرگ برای مجموعهای متنوع و سفارشی از لباسهای تولید خانههای مد لوکس و طراحان برجسته بود.
داستان این نمایش پرزرقوبرق روز ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت) از استکهلم آغاز شد و سپس با درنوردیدن اروپا و کانادا، در آمریکا ادامه یافت.
این تور نمایشی تمامعیار از رقص و موزیک «دیسکو» بود، با شعلههای درخشانی از نمایش قدرت زنانه بر اندام یکی از اغواگرترین زنان عصر حاضر که در اجراهایش در بیش از ۱۴۰ ظاهر متفاوت روی صحنه ظاهر شد.
Read More
This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)
طراحان لباس و گروه انتخاب لباس بیانسه چالش بزرگی در هماهنگی لباسها با آلبوم پرانرژی و پر از رقص و حرکت بیانسه داشتند. مجموعهای از کتوشلوارهای درخشان و کرستهای فلزی از خانههای مد تجملی مانند الکساندر مککوئین، لوئوه، گوچی، فندی، و ولنتینو باید با حرکتهای آکروباتیک و رقص پیچیده و سرعتی بیانسه کنار میآمدند.
ایریس ون هرپن پس از طراحی و دوخت یکی از این لباسها، که حاصل ۷۰۰ ساعت کار ۱۲ نفره بود، به هارپر بازار گفت: «در تور حماسی عصر رنسانس، بیانسه نمایانگر قدرت زنانه است. او نمایانگر این است که اعتمادبهنفس از درون میتابد و زیبایی در تنوع رشد میکند. سبک او یک کالای زیبایی چندوجهی است که الهامبخش ما و تیم من در هر کوک، هر مهره، و هر گلبرگ بود.»
خبر خوب برای کسانی که نتوانستند نمایش را حضوری ببینند یا کسانی که میخواهند سحر و جادوی کنسرت را دوباره تجربه کنند این است که بیانسه تایید کرده است بهزودی فیلمی از صحنههای منتخب کنسرتهایش منتشر خواهد کرد که شامل تصویرهای پشتصحنه نیز خواهد بود.
میومیو، بالاتنه کریستالدوزی شده با شورت کوتاه سنگدوزی جین و چکمههای بلند لبهدار تزئین شده با نوارهای رشتهای.
والنتینو
بیانسه صورتی معروف والنتینو را در نیوجرسی پوشید. ظاهر این خواننده، که مدیر خلاق پیرپائولو پیچولی خاص او طراحی کرد، یک بلوز یکسره (بادیسوت) آستینبلند پولکدار با چکمههای همسان و عینک پردار بود.
مارک جیکوبز
بیانسه لباس راهراه مارک جیکوبز را که با کریستالهای سواروسکی تزئین شده بود در نیوجرسی به نمایش گذاشت.
الکساندر مککوئین
بیانسه با لباس سرهمی چسبان سفارشی با تکهدوزی اسب پولکی در یک سوی بدن، که الکساندر مک کوئین دوخته بود، در شیکاگو روی صحنه رفت.
لانوین
بیانسه همچنین در دومین پرده از نمایش در شیکاگو، یک لئوتارد نقرهای با شنل همرنگ به تن داشت و رقصندگانش نیز با لباسهای متالیک مشابه روی صحنه رفتند.
آکنه استودیوز
در اجرای مینیاپولیس، بیانسه با لباسی سراپا صورتی باربی را در آغوش گرفت. او با یک کت صورتی متالیک، تاپ و شورت هماهنگ، که از طراحیهای آکنه استودیوز بود، روی صحنه رفت. او ظاهرش را با چکمههای بالای زانو و عینک آفتابی شفاف، هر دو از همین برند، تکمیل کرد.
الکساندر مککوئین
بیانسه با بلوز یکسره درخشان الکساندر مک کوئین به جادوی نمایش در نشویل افزود. این لباس زیبای سفارشی بهطرز ماهرانهای از مهرههای نقرهای، گلدوزی کریستال، و پولکدوزی ساخته شده است تا روی صحنه بدرخشد.
بیانسه ظاهرش را با چکمههای همسان، دستکشهای اپرا، عینک آفتابی چشمگربهای، و یک کلاه لبهدار بزرگ تکمیل کرد.
تیفانی و شرکا
بیانسه در اجرایش در تورنتو، کانادا، یک لباس سفارشی تیفانی و شرکا، گوشوارههای وینتج، و یک خلخال سفارشی پوشید. این قطعه منحصربهفرد خاص با الهام از طراح جواهرات مشهور، السا پرتی، دارای زنجیرههای درخشانی از سنگهای حاشیهدار دوختهشده روی تور بود تا ظاهری شبیه به پارچه ایجاد کند.
کارولینا هررا اثر وس گوردون
بیانسه در هامبورگ، آلمان، با طرحی قرمز از وس گوردون برای کارولینا هررا روی صحنه رفت. این لباس کوتاه، با یک شنل تافته ابریشمی دراماتیک، یقه بسیار باز و دامنی هلالی و دستکشهای همسان داشت. بیانسه نمونه همین لباس به رنگ مشکی را نیز سفارش داد.
فراگامو اثر ماکسیمیلیان دیویس
بیانسه برای یکی از اجراهای رنسانس منحصرا به افتخار جونتین (آزادی سیاهان)، از طراحان سیاهپوست استفاده کرد. یکی از تیپهای او این لباس قرمز جذاب از فراگامو اثر ماکسیمیلیان دیویس بود که با مهرههای قرمز میدرخشید. او ظاهر خود را با مچبندهای نقرهای تیفانی و شرکا تکمیل کرد.
آیریس ون هرپن
در آمستردام، بیانسه با طراحی خیرهکننده ایریس ون هرپن روی صحنه رفت که بهطرز ماهرانهای از ۹۸۰ شکل مختلف کریستالهای سواروسکی و شنل شیشهای ارگانزا ساخته شده بود.